Tradycja i pamięć językowa uśpiona, pielęgnowana i ożywiana. Pytania o źródła polskiej tożsamości kulturowej, Prof. Jerzy Bartmiński Autor przyjmuje kulturowe rozumienie tradycji (zgodne z definicja Kazimierza Dobrowolskiego) jako „wszelkiej spuscizny, która ustepujace generacje przekazuja pokoleniom wchodzacym w zycie”, niezaleznie od tego, w jakim stopniu jest to dziedziczenie swiadome, w jakim nieswiadome. Opis ,,Autor przyjmuje kulturowe rozumienie tradycji (zgodne z definicja Kazimierza Dobrowolskiego) jako „wszelkiej spuscizny, która ustepujace generacje przekazuja pokoleniom wchodzacym w zycie”, niezaleznie od tego, w jakim stopniu jest to dziedziczenie swiadome, w jakim nieswiadome” (źródło w przycisku) POBIERZ Link nie działa? Wyślij nam informację na redakcja.isap@gmail.com w tytule maila : ,,Biblioteka- link nie działa”, w treści wklej adres url konkretnego linka z naszej strony www. Zobacz również inne: Pieśni ludu polskiego w Górnym Szląsku z muzyką, Juliusz Roger Ciałopalne cmentarzysko ludności kultury łużyckiej z Ciechanowa, woj. mazowieckie, Jakub Affelski, Marcin Ignaczak W trakcie badań archeologicznych, prowadzonych przez Pracownię Archeologiczno-Konserwatorską SZPILA pod kierownictwem mgr. Jakuba Affelskiego w latach 2010 i 2011, w związku z przebudową pl. Jana Pawła II w Ciechanowie (Ryc. 1), zarejestrowano [...] Stara baśń, tom drugi, Józef Ignacy Kraszewski Wizun się uśmiechnął smutnie, nic już nie mówiąc, wskazał jej do chramu drogę. << wróć do listy
,,Autor przyjmuje kulturowe rozumienie tradycji (zgodne z definicja Kazimierza Dobrowolskiego) jako „wszelkiej spuscizny, która ustepujace generacje przekazuja pokoleniom wchodzacym w zycie”, niezaleznie od tego, w jakim stopniu jest to dziedziczenie swiadome, w jakim nieswiadome” (źródło w przycisku)